.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور گروه‌های جهادی مازندران در مناطق سیلزده ادامه دارد
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به هزار بسیجی استان به کمک سیلزدگان مازندران شتافتند، گفت: حضور گروه‌های جهادی مازندران در مناطق سیلزده ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز، سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: سیلاب اخیر در مازندران بسیار غافلگیر کننده بوده و اکنون نقش بسیجی باید در عرصه کمک به همنوعان خود دوچندان باشد و ما در خط مقدم محرومیت‌زدایی و کمک به افراد بی بضاعت قرار داریم.

وی افزود: سپاه کربلای مازندران با بسیج امکانات از لحظات ابتدایی وقوع سیلاب به کمک مردم آسیب دیده رفته و در تمامی 12 شهرستان درگیر سیلاب در مازندران فعالیت و همکاری دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه بیش از 20 هزار پرس غذای گرم، هزار تخته پتو و هزار عدد کنسرو و آب معدنی بین مردم سیلزده توزیع شد، تصریح کرد: از سه روز گذشته 61 گروه جهادی در قالب هزار و 50 نفر بسیجی در سراسر نقاط سیل‌زده و ارتفاعاتی که روستاهای آن در محاصره برف هستند مشغول خدمات رسانی به مردم شدند.
   
بابایی بیان کرد: چندین دستگاه لجن‌کش، کمپرسی، کامیون، لودر، گریدر، بولدزر، بیل بکو و تراکتور در سراسر مناطق سیل‌زده مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند و با تغییر مسیر آب و تخلیه آب منازل به مردم کمک می‌کنند.

وی افزود: کمک‌های نیازهای فوری ما در امداد رسانیف ماشین لجن کش جهت تخلیه گل و لای منازل مردم و پمپ آب جهت انتقال آب به آبراهای اصلی، لودر و بولدرز جهت پاکسازی جاده‌ها و گشایش راههای روستایی و نیازهای مردمی از جمله پتو، غذای کنسروی، نان، موکت و آب معدنی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: از تمامی افرادی که داوطلب امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و سیل هستند با مراجعه به سپاه شهرستان‌های گرفتار سیل، حوزه‌های مقاومت محلی و پایگاه‌های مقاومت روستایی به امداد مردم بپردازند.

بابایی گفت: با توجه به اینکه برخی از سیلزدگان تمام امکانات زندگی خود را در سیل از دست دادند نیاز به کمک نقدی جهت تامین مایحتاج مردم داریم. در ضمن مردم خیر و نوعدوست مازندران می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 30-51681-4314-3110 بانک انصار(بنام جبهه مردمی مقامت) واریز کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.